Pages

Thursday 15 January 2015

S T Y L I S H C A | 2015

Assalamualaikum...

Selamat tahun  baru untuk semua.. setelah setahun menyepi!!! 2014 adalah tahun yang tersangat busy dan merupakan satu dunia baru dalam hidup saya.

Kalau dulu, zaman bujang hidup hanya focuskan pada kerjaya dan uruskan perniagaan.. Tanpa mengira penat lelah.. kerja kerja kerja!!! Tak tidur berhari-hari pun tak kisah..Huu. Tapi sekarang saya dah ada benda paling utama yang perlu diutamakan.. Tiap2 hari bangun pagi, Pemandangan Pertama ADALAH suami kat sebelah. Bahagia Alhamdulillah :)

Ya allah seriously, rindu gile nak start balik business dan kehidupan zaman bujang.. hahaha.. berangan!!!! Actually saya ada blog personal tapi dah lama sangat bersawang.. So why not, satukan jek blog ni personal dan business.. heeee

Ok berbalik pada STYLISHCA!!! Stylishca ni sebenarnya brand yang sy create sejak tahun 2010. Nama stylishca sy gabungkan stylish + shca (nama panggil sy).. So tertubuhlah Stylishca Enterprise Sdn Bhd. Sy menawarkan perkhidmatan custom made dan ready made tudung, veil, hand bouquet , rental untuk baju pengantin dan macam-macamlah.

So untuk selebihnya, nanti sy update.. wowww tak sabarnya. Thanks u olls J luv u…

No comments:

Post a Comment